Avundsjuka

Vad är det med tjejer?!

 För det är oftast tjejer som besitter denna satans jävla avundsjuka. Skitsnack är bland absolut det värsta jag vet fyfan då jag varit med om många vänner (ALLTID tjejer som backstabbar en gång efter gång , därför umgås jag hellre med killar) 
Har få men bra tjejer kompisar och dom litar jag till 100% men resten kan dra och dränka sig själva eller nåt.

Ingen människa ska behöva ta skit...Personer som bara tar ens energin,dom är ju bara att skrota


Bästa Girlsen
Bättre tjejer kan man verkligen inte lära känna

Diana min bästa och längsta vän älskar dig babegirl


Sidneey dök upp från ingenstans och fastnade i mitt hjärta much love


Karolina Tjejen som räddade mig från mitt ex:)Har så fina minnen med dig<3



Jonna Trist att vi inte har så mycke kontakt längre,jag tänker alltid på dig


Getrud Min underbara moster,så himla rolig.Kallar henne smiley 2


Postat av: Sidney The Singer

Fattar inte heller den grejen.. u know that! synd att inte fler håller ihop!!!=/

2009-12-20 @ 16:34:13
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Mini

aaaw love u girl! <3

Helt rätt, förstår inte varför tjejer ska hålla på som dom gör.. :/

2009-12-21 @ 15:48:52
URL: http://karolinaskogstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman. Du är bäst :) Jag kommer alltid att finnas här för dig. Kram, moster G <3

2009-12-22 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0