varmt och skönt ute

Hola pepole!

Vaknade jätte tidigt i dag av att jag bliv helt blöt i ansiktet av chivaz,dregel haha,va tydligen någon som ville ut och lägga korvar och har sig:)
Kom precis tillbaka till mormor,vi va ute i 2 timmar och lekte,lilla chivaz har fattat att jag är hans mamma nu*gos*

Nu är jag så hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen,funderar på att göra ägg mackor och dricka te lr äta havregrynsgröt som jag älskar hmm.
Sen ska jag ligga hela dan och kolla på filmer,de finns över 500 filmer här och de flesta har jag inte sett så jag kommer ha fullt upp:)Sen kommer ni får reda på mina livs största beslut som jag berättade om i går,liggat i natt och tänkt på allt.
Nu ska jag fixa nåt att äta,talk to you later.

Kisses

Postat av: Afrobelita

Oh nu blir jag sååå nyfiken? Kommer du hit eller blir det gbg??

2009-04-07 @ 11:13:26
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0