Trött

Usch va trött jag är,känner mig så sliten fastän jag inte har gjort nåt speciellt.
Är hemma hos mormor nu,chivaz ligger och sover är helt död och jag degar bara.
Nu är de inte långt kvar tills jag flyttar,känns skumt och behöva flytta från alla...På tal om hunden...

Fortfarande va de mitt beslut att köpa hunden och jag har fäst mig vid han nu,han är ju min lilla bebis.För mig så gör de inget att jag inte kan festa så himla mycke längre,jag är ändå inte så mycke för party...

Festa är inte allt i livet.Finns massa annat man kan göra nu i sommar:)Och han blir ju snart stor då kan jag lämna han själv några timmar i bland och hundvakt blir de inga problem med, i stockholm så har jag HELA min släkt,bror,kusiner mostrar,jag har ställt upp för de när de behövde barnvakt och grejer,pay back time hehe.

Och bara för att jag flyttar så betyder inte de att man inte kan prata i telefon lr hälsa på varandra pepole:)
Alla som betyder nåt för mig blir inte av med störda mig så lätt de vet ni:)
Nu ska jag äta nåt innan jag svimmar av hunger höres i morgon kisses

Ps Diana och Mini tack för allt,jag älskar er.....




Chivaz




Postat av: Hultmark

Att skaffa min hund är det bästa jag gjort, och han fick mig att trappa ner jävligt mkt på festandet.

Man får så mkt tillbaka av en hund, mer än man någonsin kan ana =) har haft honom i 3½ år och ångrar mig inte en sekund att jag köpte honom =)

2009-04-20 @ 00:00:41
Postat av: Afrobelita

Hej gumman, shit.. du flyttar snart ju. Hoppas allt kommer gå bra, men det tror jag absolut!!!



Va sööööt du e som läste igenom bloggen hehe. Så du e oxå från kongo, damn! Inte undra på att vi e hottie hotties haha ;) Jag kan liiite franska, not much:( Dudå?



PUSS

2009-04-20 @ 01:37:24
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0