Min bebis ska komma hem

Hello!

Vaken och seg men de funkar=)
I går så åkte jag tidigt till mini,vi käkade frukost och kollade på filmen med Brad Pitt..  Burn after reading,de måste vara historias SÄMSTA FILM,började nästa gråta för att de va så dålig.
Sen drog vi till stan och fikade,käkade en jävlig god kyckling baguett ska jag säga:)jag älskar kyckling.
Jag åkte hem sen,va meningen att jag skulle träna med Diana men hon hade ont i benet så vi skippade de och hade en vilo dag i stället.

HUNDEN är min:)En amstaff valp på tio veckor,åker nog i morgon till stockholm och hämta han.Och tack vare DIANA så kunde jag få min lilla bebis:)Thanks honey

Sen fick vi för oss och festa,så diana,mini och jag drog och förfestade med emil och patrik,haha de va för roliga:)Skönaste grabbarna,sen gick vi till satin.
Hade jätte kul där,va värdens drag och träffade på massa kompisar.

Bliv massa bilder som jag lägger upp lite senare är nämligen inte hemma just nu:)Nu ska jag röra mig hemmåt för en viss mini ligger och sover hemma.Är hos min handläggare men nu har jag tråkigt så jag går hem haha.
 Hörs senare kisses

Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0