Underbar dag

Kom nyss hem efter en lång promenad med chivaz men han tyckte inte de va lika kul stannade hela tiden och ville hem valpar allså haha:)de första han gjorde va att springa till balkongen och lägga sig när vi kom hem.

Fyfan somnade vid halv 7 i morse och vaknade kl 10 av att min mormor började storstäda,jag skriker mormor jag sover HALLÅ,då svarar hon lär dig lägga dig tidigt och började sjunga haha jag kunde bara börja skratta och gick up
p.

Va bara att göra sig i ordning sen tog jag ut chivaz en snabbis och gav lillskit mat.
Sen satte jag mig på balkongen,va så himla skönt.Solen lyser och chivaz va lika happy han somnade i solen.
Bliv en sen frukost för mig,gröt med två rostade mackor med skinka mums.

Blir träning senare också,ska inte strunta i de beach 2009 med girlsen*kärlek*
Ska bi kul och träffa mina babes på lördag,saknat de tok för mycke,älskar er Lady D och Mini.

Nu ska jag dusha och sen kolla på film med mormor......
Bloggar sen....

Jag och de bästa



Postat av: Afrobelita

Jaa juste, du har blivit mamma haha va sweet! Skitsnygga bilder gumman, wa wa wi waa :P Hoppas på fler sen på lördag, hoppas du får skitkul då!



Å ja, jag tror fan att jag fått poserna av sessan hahaha;) PUSS

2009-04-10 @ 15:01:38
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0