Stockholm

Sorry för den dåliga uppdateringen,haft lite att göra sen har jag varit så trött haha:)
Vaknade åtta i dag,är helt död i kroppen men är allmänt pigg annnars.Är lite stressad för jag måste till stockholm och hämta valpen snart..
Först måste jag damsuga,jag och diana hade storstädning i går och damsuga är de enda som är kvar.
I går hände de inte så mycke,drog och träna med diana sen va vi bara hemma och fixade och trixade.Vet att jag lovade lägga in bilder i går men de bliv så sent sen och jag ville bara sova.Men ska lägga in party bilderna från onsdags kväll och på valpen senare..=)Ha de så bra så länge kisses


Du är den enda som kan förändra
dig själv

Postat av: Afrobelita

BABE!!! Tack för du finns, du e så rolig och cool. Nu e jag tillbaka iaf! Im gonna try not to do this to u again haha.



Fan vad kul att du fick hunden, u must be HAPPYY=) Hoppas du mår bäst gums!!



KRAAM

2009-04-04 @ 19:23:38
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0