Slutkörd

Är så himla trött men samtidigt kan jag inte lägga mig då ligger jag bara och grubblar,sen har jag sovit dåligt de senaste dagarna för jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv.Känns som jag springer runt och luffar bara och nu börja jag väl vakna till liv.

I morgon ska jag planera hela mitt liv,vart jag vill bo,jobba med och vad för killar JAG ska sluta falla för:)
Sen är jag så sugen på en puff men har slut på de och jag orkar inte gå till statiol,för långt och gå,börja bli riktig rastlös märker jag.Har inte puffat sen i går*help*
 
Nej men nu måste jag göra nåt innan jag blir tokig...
sov gott så höres vi i morgon kisses



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0