peace

Sjukt att jag fortfarande är jätte pigg ska ladda upp med högen med filmerna jag letade upp hos min mormor,hittade 30 jag ville se men jag hann se 2  i går sen somnade jag haha.
 
Va ute med chivaz nyss,jobbigt när de är så små han vill ju inte röra på sig,tog tid innan vi va tillbaka.Blir roligare när han är lite äldre herregud.
Cyklade i dag i en timme,sen körde jag bodypump.Kom ihåg stegen när vi körde med eve:)
Sen situps och och tränade booty,känns bra.
För vara på toppen så lagade jag en kycklingsallad=)mums

Nu ska jag hålla mormor sällskap innan hon går och lägger sig,ha de nice så höres vi i morgon
love<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0