New day

I går funkade inte internet på hela dan,de va inte roligt ska jag säga,fick i gång internet för 1 timme sen kanske.
Kom nyss hem igen varit ute med chivaz,,redan lärt han spela död,skälla när jag frågar älskar du mamma,att han ska vänta tills jag har gått innanför dörren innan han får gå in och varsegod innan han får springa till maten,snabb lärd hund.Sitt och ligg kunde han redan=)

Har hänt lite saker som har gjort att jag har varit lite nere,men jag är inte den personen som visar när jag mår dåligt.
Enda sättet folk oftas kan se att jag mår dåligt är att jag rasar i vikt.. Jag har precis gått upp kände att mitt liv började ordna sig för att de sen ska rasa i gen men har ju bara mig själv att skylla de på.Är på tiden att man växer upp och gör nåt åt sitt liv och de ska jag GÖRA.
   
NEW LIFE NEW BEGIN

Ska träna om en stund,mormor har en träning cykel,en riktig som de bruka ha på gym och jag tänkte why not,ska flytta den till vardagsrummet och kolla på film samtidigt,kan de bli bättre.Sen ska jag ta och springa och sist träna rumpa och magen=)

Nej nu måste jag sätta i gång:) later kisses

Känns som de enda hunden och jag gör är och sover=)min mormor lyckades ta en bild när jag och chivaz låg och sov skönt att man inte ser hela mig haha

chivaz ligger mellan mina ben,knas hund

balkongen,solen lyste de tyckte han om

usch mormor,hon tyckte att vi skulle vakna kl 06,tokig tant

Postat av: Mini

Tusan gumman .. finns ju här alltid de vet du !! Saknar dig tok massa .. Du är lite för långt borta tycker jag .. KOM HEM DÅ !!!! <3 Love you long time .

2009-04-09 @ 13:17:49
Postat av: ♣ Sussi - En galen norrbottning ♣

tackar! Glad påsk på dig :) Hoppas du får en nice helg :D

2009-04-09 @ 15:42:31
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Heej gumman! Åh va ledsen jag blir att läsa att du inte mår topp. U know u can talk to me to, hit me on mail u know! Vad söta ni är du och din hund hihi.



Å tack för din kommentar, altså.. dom gör mig så glad!! jag ska ta kort nångång när ja precis vaknat, just for u haha.



MASSA KRAMAR

2009-04-09 @ 17:46:10
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Amanda S

fett sööt hund du har... du får komma med hunden och hälsa på mig någon gång. ha det gött. puss hej

2009-04-09 @ 18:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0