movie dags

Usch hade glömt hur jobbigt de va att ha valp,man ska ut med den 24/7 skönt att de inte snöar lr regnar då haha.Men han är faktiskt duktig,bajsat inne en gång bara och jag har haft han i 5 dar.

Nu har jag laddat upp haha sitter här med 30 filmer som jag bliv sugen på att se,vissa har jag sett men de va för några år sen och andra visste jag inte ens fanns.

Pratade med min kusin i dag angående flytten till stockholm den första maj,tror de blir flytt om jag inte lyckads orda nåt annat haha men men thats life:)aja nog om de

Nu ska jag börja med den första filmen how to be a player =)haha kanske på tiden att jag lär mig de
Sen blir de the wood och getting played.
hörs sen pepole


Postat av: Afrobelita

hihi va söt du e =)



nee gums, d blir inge gbg.. d e slut mellan oss så jag får se vad jag ska göra. =/



how to be a player? vilken e det? den där filmen "two can play that game" deen e grym=)

2009-04-07 @ 20:10:23
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Amanda S

"getting played" är fööör skön... hehe

2009-04-09 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0