Hej darlings

Hoppas ni har en bra dag för de har jag:)Suttit ute med chivaz,hade mig med bullar och kaffe hehe.
Va ganska mysigt,chivaz lekte en stund sen somnade han i solen,jag satte mig och läste igenom min glamour tidning,jag älskar mode,skvaller så de passade mig perfekt.

Kom hem för inte så länge sen tyckte de bliv lite kyligt ute.
I dag så  blir de en lung dag,ska ladda upp med massa filmer här,mormor har ju massa som jag inte har sett så de blir nice.

Nu ska jag laga mat,bada och sen kolla lite på nätet om jag hittar nåt snyggt att köpa ,senare i kväll blir de movie time med dricka och popcorn im loving it:)


Postat av: Afrobelita

wow så du flyttar på tors, thats soon hun. HOPPAS verkligen du trivs!!! Å shit vad många språk du kan, du måste fan lära mig haha... krama din hund från mig, kraaam

2009-04-21 @ 01:03:49
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Miss Attitude

Lilla sötnosen, gud så söt den ser ut! Jag älskar hundar, jag vill så gärna ha hund. Men har inte tid, jag jobbar ju, det är så dyrt med hunddagis..



Vad är det för ras, påminner om en amstaff eller pitbull.. Lilla skrynkel gubben! Så söt!! =)

2009-04-21 @ 16:32:46
URL: http://missattitude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0