Hej alla pigga:)

Fattar inte varför jag vaknar tidigt hela tiden när jag går och lägger mig sent:)NU är jag hungrig som vanligt,fått tillbaka matlusten märks för jag har fått more booty:)De behövde jag haha..Real afrika girl need some butt*lol*:)

Sen blir de en promenad med chivaz,han ligger just nu i soffan och snarkar förfullt,tänkte att jag skulle åka till örebro i dag också kanske,träffa lite roligt folk innan jag dör av tråkhet.

Måste också fixa mitt hår den här månad,nu har jag gått och sett ut som ett skatbo i 3 månader haha om inte mer och de går inte haha:)Finns en gräns till allt pepole.

Nehepp nu måste jag fixa lite..Bloggar mer senare:)

Postat av: Afrobelita

Heeey girl! Intressant att se svaren på dina frågor=)=) Thanx 4 that och dina tips, ska ha det i åtanke hihi.



Skönt att du fått tillbaka matlusten oxå gumman, very important=)



PUSS

2009-04-23 @ 00:47:37
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Roberth

vi vill se boooty

2009-04-28 @ 15:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0