Härligt

Va inte meningen att jag skulle vara vaken till 4 i natt men de gjorde jag:)Vaknade kl nio av att de ringde och de va verkligen ingen som jag hade lust att prata med då.Men to late,va redan vaken.
Gick upp käkade frukost och tog sen en promenad med chivaz,varmt och skönt väder ute nice.

Nu har jag packat alla mina plagg rensat och måste boka tvättid senare i dag,kommer troligtvis åka till stockholm redan på torsdag,har lite att fixa och känner mig stressade.Sen har jag massa ärende att fixa och lösa.
 
Nu ska jag fylla i lite papper sen blir de en promenad med lillen..
Be back later<=)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0