Har min bebis=)

Hej Alla!VA ett tag sen jag bloggade,ber om ursäkt för de men jag har haft så mycke att tänka på och fixa.Så bloggen bliv lindande.

Va ju och hämtade min lilla bebis chivaz för några dar sen,verkligen jätte söt=)Han är värdens goaste.
Min lilla chivaz ligger i mitt knä och sover som vanligt...
Är hos min mormor,ska bo här ett tag sen tills jag har fixat nåt eget ställe,kan som sakt inte bo hos Diana för hennes katt går inte ihop med hunden.

Verkligen jätte tråkigt,älskar min mormor men KUMLA är nog värdens största håla,de händer inget här,varit här i en dag och jag har redan panik haha.
Annars så funderar jag på att flytta ihop med min kusin till stockholm,hon får en lägenhet första maj i farsta.
Så mycke tankar och beslutångest vet inte riktig vart jag vill bo,blir tokig.Sen saknar jag diana usch,gumman vi måste lösa katt hund problemet haha.

MÅSTE ut med bebisen nu,han är vaken men bloggar senare i gen






Postat av: Afrobelita

Hej gumman! Shit hunden va ju sjukt söt, verkligen!!! Grattis!!



Jag vet hur det känns med flytt,är i samma sits..beslutsångest kan man lugnt säga =/



Kram

2009-04-06 @ 22:27:50
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: ♣ Sussi - En galen norrbottning ♣

Nämen så jäkla söt :D

2009-04-07 @ 01:01:50
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken söt liten vovve. Hur gammal är han?

2009-04-08 @ 01:45:15
Postat av: Smiley

han ät tio veckor=)

2009-04-09 @ 13:20:23
URL: http://juliennerafael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0