Haha

Satt på facebook och hade allmänt tråkigt när en gammal killkompis george jag inte har sett lr snackat med på 3 år hörde av sig.Han åkte från örebro till kumla,sötisen haha.

Han dög upp halv 3 och vi satte oss i bilen och pratade tills kl 4.
Snackade gammla minne och skrattade ihjäl oss,saknat han den jävel:)
Haha stackaren ska vara i gbg kl 07 och jobba fråga mig inte hur han ska hinna de,galen allså.
Sen har han inte sovit shit.

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen,ska bädda sen blir de sova helvete kl är snart sex.
natti natti pepole

Postat av: Afrobelita

va myysiigt då hehe.. i remember those daays :P



kram på dig gumman!

2009-04-10 @ 11:04:40
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0