Glad påsk

God morgon pepole:)hoppas ni hade de trevligt i går.
Jag va bara hemma och degade,lyckades träna i en timme,så nåt kul hmm gjorde jag haha.
'
Sen satt jag och kollade på film med mormor,vi kollade på på breaking,första gången såg jag den när jag va 4 lr nåt så den är riktig gammal men hur bra som helst.Jag älskar dansfilmer,kollar på alla så fort jag hör att de är nån ute.

Nu sitter jag i solen med magnip,tjej vecka tyvärr.Typist att jag ska få de i dag när jag är taggad.
Ska träffa alla mina babes senare i kväll kommer bli nice,tror inte nån kommer att vara normal i skallen haha
*LÄNTAR*

Har fixat hundvakt de blir min morbror jean-clude:)haha han som är 2 år äldre än mig.
Chivaz har börjat bli stor märker de när jag bär han fyfan,kommer att känns skumt att vara i från han hela kvällen,för jag kommer att sova bort juh hoppas han inte gnäller allt för mycke när jag är borta bara min lilla sötis.

Han sitter brevid mig på balkongen och steker sig:)
Nu måste jag ta en alvedon innan jag svimmar och käka frukost

Puss hej
kärlek




Postat av: Afrobelita

Have fun tonight baaabe!:)

2009-04-11 @ 14:48:33
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0