En vecka

Nu har de gått en vecka utan att jag har bloggat SORRY=/.Haft annat och tänka på så bloggen fick ta smällen men nu är jag tillbaka:)

Ska göra om bloggen tycker den är rätt så tråkig så ska jag uppdatera oftare och lägga upp mer bilder:)Hoppas alla ni har haft en bra påsk med mycke gott hehe.

Så himla glad att de har fint väder också hela tiden,man är ju ute i stället för undvika och hitta på massa ursäkter för att slippa gå ut.
De har hänt massa bra och roliga saker under tiden jag har varit borta men de kan vi ta lite i taget annars blir de en jävla bok haha.

Hoppas att ni har de nice:)Kisses


Bild från förra helgen party=)


Postat av: Afrobelita

Hey hottie!



KUL att du e back!! PUSSSS

2009-04-19 @ 17:10:17
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0