Dyster dag helvete

Hello vänner!

Hoppas ni har sovit bra i dag:),jag somnade vid 5 i morse,satt och kollade på youtube.Finns så himla mycke där,kollade mycke på störda människor,för roligt haha.

Sen ändrade jag lite färger på bloggen och hade mig,de gick så där har lärt mer lite mer om stillmallar och kodmallar haha,bloggen får se ut så där nu,är finare än va de va förut iallafall:)Jag är ingen proffs men snart den ni:)

Nu har jag käkat frukost,va så hungrig så jag  visste inte vart jag skulle ta vägen och hunnit ta ut chivaz 3 gånger,han är lite dålig i magen verkar de som.I dag är en sån tråkigt dag,kallt och dyster väder,blir filmdag hela dan då,skulle ha kollat på film i går med  men jag håll på med bloggen i stället.

ÄR så bored så jag tänkte att jag skulle tracka er i stället hehe..

Ska bara fixa popcorn brb lr vad man ska säga haha kisses



Postat av: Dilan

Tjaa baby!

Vilken cool blogg du har:) Roligt att läsa vad du gör och så. Kul att du skaffat blogg.

Vilka filmer såg du då?

Saknar dig gumman, längee sen..men vi hörs!

Pussar & kramar till dig!

2009-04-21 @ 14:26:49
Postat av: Miss Attitude

Heeej!

Vilken fin blogg du har! Duktig du är på att ändra allt själv. Mer än vad jag kan.. haha



Vad glad jag blev av din kommentar, att du gillade mitt inlägg trots att du tog åt dig, menar inte att såra nån, jag är bara en sån människa. Ganska RÅ men ÄRLIG, kanske för att jag har så svårt att förstå vissa saker.. Men hur som, jag är glad att du valde att följa min blogg och inte hata den. Kul att jag öppnar nåns ögon i alla fall. Önskar dom omrkign mig oxå kunde öppna sina.



Jag lägger oxå till dig på min bloglovin, så har vi varandras bloggar! =)

Många kramar!

/Diana

2009-04-21 @ 16:31:19
URL: http://missattitude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0