Dragen

Kom nyss hem lr till Diana heter de,va hos en killkompis mathisen och förfestade med Diana,Mini och Pillan och de är  klart chivaz va med,hittade ingen hundvakt så.Men de va en rolig fest men jag och Diana drog hem för hon bliv hungrig och ville äta innan utgång och de andra hämtade hennes nyss hehe.

Chivaz ligger och sover nu och jag degar framför datan men ska snart lägga mig med,är rätt seg nu.
Jaha på tisdag så drar jag till stockholm,ska lämna hålan örebro men kommer att sakna mina girls och alla andra
JÄTTE mycke tråkigt att de bliv så att jag bliv  tvungen att flytta men men thats life,i have to  move on.

Haft de bra de senaste med girlsen,blivet mys och massa gos,känns bra.
Lovade er lite bilder  lägger upp den om en stund ska bara fixa nåt att äta sen bloggar jag igen

Postat av: Afrobelita

Heej babe!!



Jobbigt att behöva flytta från allt och alla I know.. men everything happens for a reason i livet, allt kommer bli bra!!



Kraam

2009-04-26 @ 17:33:46
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0