Husse

Nu ska jag i väg med Lii till hennes husse och mobba han lite hahaha,har verkligen ingen lust att gå ut och festa så det blir en dega dag ovanligt nej:)Äta lite godis och snacka skit

Blir kanske uppsala redan i morgon men måste snacka med en viss Alima först och se vad hon har planerat med allt:)See you later


Postat av: alima

fiiiiiiiiiiiiiin

2010-01-23 @ 03:24:25
Postat av: Romeo

Jag är din hemliga beundrare, en vacker dag ska vi gifta oss och jag ska köpa en ö och ett hus åt oss ;) HAHAHAHA... ///Romeo!

2010-01-25 @ 17:54:02
Postat av: Andreas

hej där:)

2010-01-26 @ 02:14:20
URL: http://andreasswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0