Utgång

NU ska jag fixa mig i ordning och sätta lite fart,ska nämligen förbi knas martin och snacka lite skit.

Sen ska jag ut med Tuulia och härja runt om i stockholm haha;)Ska bli kul har aldrig festat med henne förut även fast hon va tillsammans med min lillebror i 4 år:)

Den tjejen som min bror kommer att träffa sen kommer inte att få det lätt:)
Stora syster diggar hans ex:)Truble
Kiss see you later


Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Oh, hoppas du hade det kul ;)



Svar; awh, ja.. dom är ju alltid små, på något konstigt sätt haha :P Våran äldsta är stor, men den lille som är 8½ månad, han kommer alltid va lillskiten som är liten, haha :P Han kommer aldrig växa upp.



ja, visst är det hemskt :( samma här, glad att det inte var min hund, hade blivir världskrig number 3. sjukt ere, hur dom ens kan göra så.. dom borde ha andra saker för sig. eller så kunde dom bara ha gett ägarna en varning o sagt att dom skulle ta hunden från norge. svinigt :S

2010-02-07 @ 11:50:25
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0