Lägenhet

Är så HIMLA glad,har fixat en egen lägenhet i Ropsten.Flyttar den 16 feb:)Känns så himla bra,sitter och planerar hur jag ska möblera den:)Nu slipper man bo hos kompisar feels good;)

Sen snackade jag med min älskade vän Carro som bor Örebro,hon ska komma till stockholm nästa vecka med Lisa och gå på en konsert.Så dom ska slagga hos mig i några dar.Kommer bli roligt,hon är en av dom roligaste personerna jag känner.

Hon bjuder verkligen på sig själv och skämms inte haha,sånt gillar vi:)Med henne behöver man aldrig vara orolig för att ha tråkigt.

Frågade henne när vi snackade i telefon om vart på internet man kan boka biljetter till konserten och hon svarar på internet,den tjejen är inte frisk=).Lite gamla bilder på oss haha


Fråga mig inte vad hon letade efter:)

Vi är verkligen inte friska haha

Det är ett under att mina kompisar lät mig gå ut så som jag såg ut haha

Fan va liten man va här då haha

Hahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0