Haft så himla kul

Girlsen va ju som sakt här och hälsade på,fyfan va kul vi hade.
Jag älskar och skrattar och de enda man gör när man är med dom är och skrattar:)
Ska till Örebro nästa vecka och hälsa på dom och masa annat underbart folk,fan va kul det kommer att bli:)*Love*
Sen har man lärt känna Manuu,vilken jävla härlig kille de är*tummen upp*
Kul att han och Carro hittade till varandra,dom är bara för söta i hop


Bilder från när vi sågs<3


Manuu,Lisa och Carro

Carro babe

Jag och Babe Carro

ä
Fråga mig inte om vad vi håller på med:)

Så söta Lii och Carro

HAHAHAHAHAH KILL ME

Manuu och Carro<3


Postat av: Caroline

Gumman då! du är bäst.. längtar tills du kommer! Haha vi hade så kul sist, fan va vi skratta..



Jag älskar dig mi hermana!! <3

2010-03-01 @ 01:37:53
URL: http://caarlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0