Fullt upp

Har inte bloggat på några dar nu men har verkligen inte haft tid.
Håller på med flytten till Ropsten fick ju lägenheten,måste bara göra den till julienne style=).Ska bli nice och fixa i ordning den som jag vill ha de:)Och ingen kan säga nåt:)

Har massor bilder att lägga upp när jag festade med Tuulia förra helgen,men gör det i morgon.Sen va söta Danny på besök:)Han är så himla snäll.

Och nu har jag besök av mina girls från mitt old hem Örebro,Carro och Lysa.
Skönaste brudarna, har fått mig och skratta sen dom kom haha.
Sitter just nu och väntar på att dom ska komma tillbaka,dom är på Konsert med Jedi mind tricks och härjar.
Dom ska vara här tills söndag och vi har planerat på att göra stockholm osäker:)

BÄSTA





Postat av: fredde

måste bara säga att efter att ha suttit o kollat lite på din blogg o dina bilder så kan jag bara komma fram till att du verkar vara en stört skön tjej o OTROLIGT vacker, hoppas allt e underbart med stockholms vackraste =)

2010-02-28 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0