Me

Som person är jag väldigt spontan gillar att pröva nya saker.
Jag har humor och kan skratta gott åt mig själv och gillar att underhålla andra.

Jag har en stark känsla för vad som är sant och verkligt och gillar att leva här och nu.
Jag är en god lyssnare och talare och har mycket medkänsla. Jag visar ofta ett  intresse för andras behov och känslor och vill hjälpa andra så mycke jag kan.

Jag ser likadan ut nästan varje år,förändras tycker jag inte att jag gör haha
Mitt Collage är gjord av bilder från jag va 16 tills nu:)Hunnit bli 24 lol

 


Postat av: Sidney The Singer

U GOT THAT RIGHT GAL!

2009-11-29 @ 23:03:02
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0