Ärlighet vara längst

Hur svårt kan de vara och hitta en vettig och normal kille?! NÄSTAN alla killar man träffar är otrogna jävlar,svin som bara bry om sig själva eller bara ute efter sex och leka runt.Jag sa nästan inte alla

Jag börjar mer och mer tappa hoppet om att det finns ärliga människor i dagens samhälle

Varför  inte bara säga att man inte vill ha nåt seröst utan att man låsas vilja dejta en lr vad fan de nu än är för att få sex sen förväntar de att man ska bli kk?!Skulle inte tror de för det har man verkligen inte tid med.Vet att de väldigt många tjejer som håller med.

Jag är så himla trött på repliken vill du komma och se "film"Den har hör man  verkligen inte allt för ofta harkel.
visst finns det de som vill se film men de flesta vill bara en sak med att man ska komma och se film.

Jag kör ju den här när jag blir tillfrågad,nej tack har sett för mycke filmer på senaste tiden

Tycker de är trist att folk inte har nån sorts moral i kroppen längre utan tycker de är kul och utnyttja och leka med folks känslor.





Postat av: Freddan

Om alla fick lära känna sig själv och verkligen förstå sina egna känslor vem man är. Skulle vi då såra andra om vi har empati och respekt för varandra.



Att kärleken kan växa ifrån varandra kan ju ske i livet. Men allt det man har haft och värdesätt i ens liv och tillsammans med den person man har älskat. Ändras inte av de känslor man har för en person man respekterar.



Vänskapen finns ju kvar trots att alla känslor har försvunnit. Och då förstår man vad en relationer innebär och vad det är som gör oss så speciella. Då är det lättare att förstå och gå vidare med flaggan i topp.



Finns det någon som tror på riktig kärlek??



//Freddan

2009-08-26 @ 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0