Trött och förstörd

Jag och Diana har hållt på och packa sen nio i morse,vi slutade precis=(Fyfan är helt seg och trött i hela kroppen,men vi har varit jätte dukitiga iallafall:)Vi ska fortsätta i morgon nu orkar vi verkligen inte mer.

Och jag måste åka i väg snart,ska till min morbror och hans fru,ska sova där för jag ska nämligen passa deras son samuel i morgon bitti för de ska på bvc på kontroll för de ska bli föräldrar för andra gången nu i augusti:)Men de vägrar kolla könet,de vill ännu en gång bli överraskad,jag tror helt seröst att de blir en flicka:)

Ohh har så ont i nacken och ryggen men men,tur att Diana ska passa chivaz för jag orkar verkligen inte ha med han till min morbror,blir för mycke med ett litet barn,chivaz och kindra,min morbrors hund.

Nu ska jag vara lite social med Diana innan jag dra men bloggarr mer sen och lägger upp lite bilder.

Puss



Postat av: emma härnqvist/perfektion

Nu är jag så gott som back on track. Har varit mycke jobb + för mycke sol och trevliga aktiviteter, men nu har jag saknat bloggen länge nog. Hur är det med dig nu?

2009-06-24 @ 17:39:00
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Nu är jag så gott som back on track. Har varit mycke jobb + för mycke sol och trevliga aktiviteter, men nu har jag saknat bloggen länge nog. Hur är det med dig nu?

2009-06-24 @ 23:18:58
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0