Packa och städa

Hej Sötisar Förlåt för en jättedålig uppdatering!Haft fullt upp i helgen nämligen:)
Passade min ettåring kusin samuel och med så barn då är de massa spring och pillandet så man måste ha lite koll.

Tog lite bilder som jag ska lägga in senare,just nu är jag för seg.
Diana flyttar till västerås på fredag och vi har lyckas bara packa  4 lådor och de ser lika fullt ut i lägenheten haha,allt måste vara nerpackad på onsdag så vi ska  packa hela dan,usch kommer inte ens bli kul får panik just nu när jag kollar hur mycke de är kvar.Undrar om jag ska säga att jag måste till min mormor haha:)nejda

Nej nu ska jag upp och packa lite men hörs sen

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0