Orolig

Sorry för att jag har varit dåligt på att blogga,men drog med chivaz till

Veterinär i dag eftersom han har mått dåligt.Inte haft nån aptit,sen har han liggat och gnällt och haft en svullen mage så jag bliv orolig.


Veterinären  tror att han har svalt nåt  lr så har han bara lite strul med magen, så har de inte blivet bättre tills i morgon blir de Strömsholm på en gång.lr i natt,de är ju jour på Strömsholm,tur de allså.
Nu verka han må bättre men jag vill vara på den säkra sidan.Stackars liten

Sitter och väntar på att Diana ska komma,får se vad vi ska hitta på.Kanske sitta ute nånstans och ta en öl,vet inte riktig vad Diana vill göra, annars blir de sitta hemma för mig eftersom jag kommer inte så långt med hunden.Vill passa på och njuta av vädret för tydligen så kommer de att vara dåligt väder i morgon usch.Hoppas ni har de bra sötisar


Kiss kiss


Postat av: Afrobelita

Hoppas chivas mår bättre snart =)

2009-06-01 @ 22:36:19
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas han mår bättre snart! :/

2009-06-02 @ 00:11:37
URL: http://krycklina.blogg.se/
Postat av: Danni

förlåt för att jag inte hunnit svara, haft mycket för mig, hur är det med dig idag då? ha det bäst kramar

2009-06-02 @ 16:49:05
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0