Mätt

Drog och köpte pizza och cola,svullade och är nu så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Typist nu har jag ångest för att jag äter så HIMLA mycke skit haha.Förr kunde jag äta hur mycke som helst utan att gå upp i vikt.

Nu har jag tydligen kommit över de stadiet:)Visst jag är nöjd har gått upp i vikt och fått lite form,
förut fick jag bara höra hur smal jag va och att jag skulle behöva gå upp lite.

Men nu har de beach 2009 då vill man inte dansade ben lr armar när man gå på stranden så jag ska sätta i gång med träningen.Man vill ju ha en fittnes kropp juh lr har jag fel?!Usch sommar är både kul och jobbig på ett sätt,på vinter kan man gömma sig bakom stora jackor,jeans och tröjor.

SOMMAR:DÅ gäller kjolar,bikini,shorts,kläningar .....Vissligen är de fint men ångesten kommer också
Har jag rakat benen så jag kan vissa benen,ser mina ben tjocka ut,usch bikini ska vi inte ens snacka om HAHAHA:)

Nej nu ska jag kolla på sex and the city med Diana:)
Natti natti för jag ska sova sen kisses

Postat av: elin

svar; Jaa helt rätt:D händer inte mig så ofta, dvs..aldrig haha:D

2009-06-15 @ 23:54:48
URL: http://elinj.devote.se
Postat av: Louize

Vad fin blogg du har! Hur är de med dig? :)

Kram :)

2009-06-16 @ 00:31:05
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmstjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0