Otrogen

Vaknade halv åtta i morse att de håll på och borade och hade sig.Fan va jag lackade haha började skrik i hopp om att de skulle sluta och jag skulle få fortsätta drömma men ikke.De borar fortfarnde och mitt humör kokar.

Sen lyckades jag ta sönder min lur i går,hade den på laddning på bordet.Tänkte först ställ ner den men jag tänkte jag ska ändå inte i närheten av sladden.Sen skulle jag till sängen och hämta nåt och glömde sladden.Gick i mot den och mobilen åkte i golvet*TOKIG*
Varje gång jag sätter i gång mobilen så slocknar den,så jag måste åka och lämna in den fär andra gången puh.

Btw haha drog ju till mm baren med Diana och Raffa i går kväll,fyfan va kul vi hade.
Jag bliv lite onykter och började garvar,man hade kunnat tror att jag gick på droger lr nåt haha usch,sen helt plötslig ser vi en tjej springa förbi i full vart i typ shorts.Tyckte att de va konstig när hon några min innan gick förbi med byxor på och en snubbe haha=)

)Då hade tydligen killes fru kommit på han vara otrogen med tjejen och börjat slå sönder saker och sin kille.Och tjejen sprang till polishuset som låg runt hörnet:)hahaha vilket jävla drama.

Nu ska jag fixa lite hörs sen kiss

Postat av: Afrobelita

Oj shiit vilket drama, well well så kan d gå hehe..

2009-06-09 @ 20:37:15
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Gumman, jag ska lägga ner bloggen.. känner att det är dags! Vill säga det här även om vi hörs snart igen att taaack för alla dina fina kommentarer, du vet.. jag uppskattar dom verkligen du fina!



PUSS Å KRAAM!

2009-06-10 @ 22:35:30
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: kim

haha, men jag har inte så mkt tid längre att blogga jue!:(

men nu jävlar ska jag komma igång igen !;)

2009-06-12 @ 10:16:35
URL: http://kimaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0