Ingen människa har rätten att ta någons liv

Har suttit och läst lite på internet om folk som har förlorat nån person som de älskar.

Livet är inte rättvist, det händer för mycket ont för de människor
som minst förtjänar det

Man kan inte bygga ett samhälle på hat,även om nåt,fruktansvärt har hänt så måste livet gå vidare.

Jag kan inte förstå hur man kan ta en annan människas liv,ingen människa födds till en mördare.Nånting i ens liv måste ha gått riktig snett om man kan sjunka så lågt och ta nån annans liv.

Vart är världen på väg?Mord går allt längre ner i ålderna,folk har blivet kallare och mer ondsinta

Nu kan man bli mördad för vad som helst,allt från att man går till grannen och ber de sänka musiken till att man är så svartsjuk och förlora sin partner att de ger en rätt till och släcka nåns liv?!
  
Om jag fick bestäma så skulle mördare,våldtäcksmän aldrig får komma ut när de väl sitta inne.Sveriges lagar är fan mig ett  stort jävla SKÄMT. I Usa kan man få livstid fängelse för våldtäck,mord,rån.
Men i sverige så kan du mörda nån och va ute efter några år.

Dags att göra nånting och sätta stop för allt,så himla trött på ser folk som lider för att de har förlorat nån som kunde ha funnits kvar om de inte hade varit för nån galning som inte vet vad som är rätt och fel.

 STOPPA VÅLDET

Rest in peace alla änglar


Postat av: F A N C Y

Svar. Åh tack så hemskt mycket! Och detsamma =) Ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2009-06-16 @ 15:31:43
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Haha ja visst är han :D

Ja den har varit underbar :D!

2009-06-16 @ 22:01:15
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Sv; sorry, från mig var det ;)

2009-06-16 @ 22:01:37
URL: http://krycklina.blogg.se/
Postat av: karolina

vilket vackert inlägg.. verkligen fint skrivet du! kram!

2009-06-17 @ 13:04:06
URL: http://karolinaness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0