Good Morning:)




HOPPPAS ni har sovit gott för de har jag:)
Gick upp vid sju i dag av att hunden lekte med toa rullen och solen lyste rak på mig och när man väl har vaknat så går de ju inte att somna om speciellt när de är väldigt ljust ute.
Skönt att de ska vara varmt ute i dag så man kan ta en promenad utan att de börja regna lr att de är KALLT ute.
Nu ska jag äta frukost hörs sen kiss

Postat av: Diana

Hej Åsna!;)

Du måste gå in på facebook för jag måste prata med dig!Skriv ett meddelande till mig där när du loggar in pusss

2009-06-16 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0