God Dag babes

Hoppas ni har de bra,jag är pigg och glad.Gick upp tidigt och tvättade de sista  som fanns kvar att tvätta.Känns nice att
allt är rent igen och inte ligger massa skit överallt usch.
Ska göra de roliga nu vika allt,skjut mig plz haha.

Sen kommer Diana hem snart,hon ,mådde inte så bra så hon ska åka hem tidigare från jobbet,får se vad vi ska hitta på för nåt kul.Ligga hemma och pilla i navel låter skoj*not*


Tycker den här bilden är så sexig

Postat av: Afrobelita

Tusen tack min söta vän, så fina ord från dig så det finns inte. Ja, det e aldrig kul när det tar slut men man klarar väl det såsmåningom men tiden dit är sååå jobbig :( Tack för du finns vackra!



PUSS

2009-06-08 @ 16:22:12
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Juste, ang ditt ex.. shit, det verkar som att det kanske finns lite känslor kvar? Lite hopp om att det ska bli ni kanske?? :)

2009-06-08 @ 16:24:28
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0