Bad boys

Varför faller många tjejer för bad boys?

BAD BOYS är killar som flirtar med allt och alla, aldrig ringer när de lovar,snyltar på ens pengar.
De vet exat vad de ska säga och göra för att få en att falla,de är duktiga på manipulerar.De ljuger så mycke så att de tror på deras egna lögner.

Jag tror att de flesta av oss någon gång stöter på någon kille som fått oss allt glömma allt vett vi har i skallen:)
Tror att vi tjejer dras till makt,bad boys killar är spännade.Man har aldrig tråkigt med de för de händer alltid nåt,
de är farlig, mystisk Tror vi lockas av det som är hemlighetsfullt och vi vill alltid ta reda på vad som finns under den hårda ytan.

De är en sorts adrenalinkick ......

Trots allt att man vet den sort av killar är inget att ha så envisas man med att de kommer att funka,man tror att man kan förändra de från ond till god.

Såna killar är roliga för studen.
De är inte fören man får sitt hjärta krossad av en sån kille, då ser man sig om efter dem "säkra" killarna.Tragisk nog

Att träffa "rätt" kille är varken lätt eller en självklarhet.
Vissa hittar sin livs kärlek tidigt medans andra"Jag" får kämpa mig igenom olika förhållande utan att hitta min.

Jag måste älska mig själva först för att kunna älska någon annan, och genom att jobba med mig själv så skapar jag en bättre förutsättningar för "lyckan"

Den rätta kommer när man minst anar de:)

Han är bad i gossip girl men man vet att han innerst inne är en ödemjuk kille marry me:)

Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Åh eller hur, så onödigt! Varför kan man inte falla för de snälla?!

(Och han är het!)



Sv; Ja timmarna går väldigt fort när man spelar Sims!

2009-06-08 @ 06:25:26
URL: http://krycklina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Bara bra här, lite små trötter bara!

Själv då?

Jaa fan, den filmen är grymt bra :)

Jag har bloglovin, ikonen ligger på sidan i menyn :P



Kram

2009-06-08 @ 09:18:30
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: petra

sv; hihi, taack sötnos!:D

2009-06-08 @ 10:08:40
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: JOYCE

ehheh ja det var riktigt kaos mot danmark å sverige ! riktigt besviken men ja dom gjorde deras bästa !



yeah visst e hon det hon heter KEMMIELYN :)



HA DET NICE SÖTIS PUSS

2009-06-08 @ 10:20:54
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: elin

svar: tack så jätte mycket:D:D

2009-06-08 @ 12:45:24
URL: http://elinj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0