Back

Sorry sorry för den kassa uppdateringen,har verkligen inte haft nån tid att blogga,hjälpte Diana hela förra  vecka med packa och så och den lilla tiden vi kunde ta de lungt på så solade vi:)

I söndags flyttade Lady D till Västerås=(Usch kommer att sakna den tjejen men vi kommer att hålla kontakten och ses när vi kan.

Jag därimot ska  bo hos Mormor i kumla*hänger mig själv*tills jag fixar jobb och bostad i stockholm.
Får se hur de hela sluta.

Just nu har jag ont i halsen och är täpp i nästan,jätte kul.Ska snart ta en lång promenad med chivaz  runt kumla
anstalten,kanske händer nåt kul där haha:)

Har är lite bilder från veckan jag har varit borta:)enjoy

PS:Jag undviker kameran helst just nu;)Roligare och ta på andra haha

Jordgubbaar med Chocklad mums


Träffade min lillebror promise:)Han va uppkläd,skulle på bröllop*love*


Passade min söta kusin  samuel i några timmar:)


Chivaz njöt av vädret


Diana kämpar med färgen






Postat av: Caliente

mmmmmums.. jordgubbarna ser goda ut

2009-07-18 @ 19:27:58
URL: http://kamasutraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0